HŽ NEDJELJOM NE SPUŠTA RAMPE!!!
Hrvatske željeznice donijele su izmjene voznog reda po kojima se nedjeljom ne rukuje polubranicima na putnim prijelazima kod čakovečkog groblja i bivše vojarne, na pruzi Čakovec – Lendava. Odnosno, polubranici će ostati podignuti unatoč tome što će prometovati vlak prema Murskom Središću i vlak prema Čakovcu. Do sada je polubranike spuštao čuvar željezničko-cestovnog prometa, smješten na službenom mjestu uz prijelaz kod vojarne.
Ova odluka izvan pameti, jer drugačije je ne možemo nazvati, rezultat je štednje u sustavu Hrvatskih željeznica, a u štednju moramo uračunati i činjenicu da se iz HŽ-a o tome nisu udostojili obavijestiti međimursku javnost, odnosno one koji koriste vrlo frekventne cestovne pravce iz smjera Podturna prema Čakovcu (usmjeren na prijelaz kod Mihovljana) te Dekanovca, Belice i Pribislavca za prijelaz kod vojarne.
Nedjeljom tom prugom prometuje vlak 3812, s polaskom iz Čakovca u 18.38 sati, a ista motorna garnitura (sada pod brojem 3813) iz Murskog Središća prema Čakovcu polazi u 19.13 sati, s dolaskom u 19.33.
Ako vlak prometuje prema voznom redu, kod prijelaza vojarna vlak bi prošao u 18.42, sati, a kod groblja u 18.43. U povratku kod groblja vlak bi trebao proći u 19.32, a kod vojarne minutu kasnije. Sva četiri prolaska odvijat će se, dakle, s podignutim polubranicima i bez svjetlosnih signala, što je krajnje opasno iako bi se strojovođe morale zaustaviti kod prijelaza.
Na opasnost ovakvog postupka upozorili su i iz Sindikata prometnika vlakova Hrvatske, Podružnice Međimurje te su Međimurskoj županiji i Gradu Čakovcu uputili apel da s Hrvatskim željeznicama dogovore povlačenje ovakve opasne namjere.
Budući da u Međimurje, na proslavu 150. obljetnice prve pruge u Hrvatskoj, koja će se iduće subote održati u Kotoribi, dolazi ministar Božidar Kalmeta, sigurno će i o tome biti riječi.
Da se stvarno radi o opasnom i nedovoljno promišljenom postupku HŽ-a dokazuje i prijava koju je policiji uputio zamjenik župana Matija Posavec, a protiv odgovornih vrlo će vjerojatno uslijediti kaznene prijave.
HŽ su se kod donošenja odluke pozvale na “Pravilnik o načinima i uvjetima za obavljanje sigurnog tijeka željezničkog prometa” po kojem se, izuzetno, predviđa mogućnost da se za pojedine vlakove, na pojedinim prugama voznim redom odredi nerukovanje uređajem za osiguranje putnog prijelaza.
V.Trstenjak
Izvor: 2869
Ostalo iz kategorije "Arhiva"
09.11.2015
Cvrčak i mrav iz druge basne
08.11.2015