KDS: Zašto sjeverni dio Čakovca subotom nema signal?
Preko kabelske televizije, uz mjesečnu pretplatu od 45 kuna, na raspolaganju je nešto više od tridesetak programa u analognom ili stotinjak u digitalnom modu.
O Kabelsko-distributivnom sustavu uglavnom se pisalo u vezi njegove privatizacije čiju su “izgradnju” (su)financirali sami građani, a tek povremeno i zbog tehničkih problema koji su znali pratiti ovaj sustav.
Ankica Šarić iz Čakovca, koja je također priključena na Kabelsko-distributivni sustav, žali se na učestale probleme u prijemu programa koji su posebno česti nakon digitalizacije televizijskog signala.
- Ja sam već na rubu živaca, a ovaj naš dio Čakovca (između zgrada solidarnosti i policije) svako malo ostane bez signala i sve jednostavno “crkne”, požalila nam se Ankica Šarić.
- To se učestalije događa u zadnja dva do tri mjeseca, nakon uvođenja digitalne televizije. Već sam potrošila nekoliko pretplata na stalno zivkanje i telefoniranje KDS–u da konačno nešto učine. Mi smo ipak njihovi pretplatnici i trebali bi voditi više brige o kvaliteti usluge koju nam daju jer ipak žive od nas. Nedopustivo je da subotom, ili nedjeljom na večer ne možemo gledati televiziju jer oni imaju “tehničke probleme” - ogorčena je gospođa Šarić.
KDS: Rješavamo problem
U KDS-u su svjesni povremenih ispada sustava na pojedinim lokacijama, ništa ne žele skrivati, a svoje korisnike, uz ispriku zbog povremenih prekida, pozivaju na suradnju.
Stjepan Hraščan, voditelj Službe održavanja KDS-a rekao nam je da su prije mjesec dana zaista počeli problemi u tom dijelu Čakovca.
- Teško da to ima bilo kakve veze s digitalizacijom televizijskog signala, rekao je Hraščan, međutim, činjenica je da je dio problema zračna veza. Ona je dotrajala i treba je mijenjati. Do sada je to, uz povremene ispade, funkcioniralo, međutim, morat ćemo ići na izmjenu. Činjenica je također da se ovdje radi o specifičnom problemu. Slika nestaje uglavnom u večernjim satima, između 23 i 23.30 sati, i to u pravilu vikendom. Prema našim tehničkim iskustvima i saznanjima, ne radi se o tehničkoj grešci niti na pojačalima niti na kablovima. Teško je zapravo reći o čemu se točno radi - kablovi prolaze kroz tavane, pristup do našeg spojnog mjesta je u privatnim kućama. Kad se dogodi kvar, u našem ormariću izgori osigurač, a nakon njegove izmjene, sve ponovo normalno funkcionira.
I tako opet do subote ili nedjelje na večer, u otprilike isto vrijeme. Sada, nakon vašeg upita, prvi put nam se to dogodilo i utorkom. Broj korisnika ne utječe na kvalitetu signala. Od jučer radimo na novom rješenju. Sva pojačala koja su sada po tavanima spojit ćemo podzemno, tako da neće biti nikakve mogućnosti eventualnog namjernog izazivanja kratkog spoja na kabelu. Ispad jednog pojačala znači i ispad ostalih u mreži, a sada će svako pojačalo biti zasebno, rekao je Hraščan.
V.Trstenjak
Namjerno izazivanje kratkog spoja?
Činjenica da se ispadi, kao u pravilu, događaju u isto vrijeme u cijeloj priči “miriše” na ljudski faktor.
Iz KDS-a nam to nisu željeli potvrditi, ali najbitnije je da su već proteklog tjedna sva pojačala trebala biti “samostalna”. Tada se ne bi moglo dogoditi da, ako netko nešto (bilo namjerno ili slučajno) potrga ili odspoji, zbog toga ni drugi nemaju signal. (vt)
Izvor: 2889
Ostalo iz kategorije "Arhiva"
09.11.2015
Cvrčak i mrav iz druge basne
08.11.2015