Arhiva 28.10.2015. 00:00. Zadnja izmjena: 24.02.2016. 13:31.

Koliko je koštao novi vizualni identitet ustanove?

Sanacijski upravitelj Županijske bolnice Čakovec Stjepan Koraj, dipl. oec., sazvao je 28. listopada konferenciju za novinare na kojoj je predstavio poslovne rezultate, te novi vizualni identitet ustanove. Logo Bolnice, internetska stranica te prateći sadržaji su osmišljeni za 90.000 kuna! 

I ta je ponuda tvrtke Reci DA, tvrdi upravitelj Koraj, bila najpovoljnija. Upravitelj je istaknuo da je čakovečka Bolnica i dalje prema kriterijima nadležnog Ministarstva na čelu ljestvice najboljih u Hrvatskoj.  

- Sve što je u našoj Bolnici odrađeno iznad limita, isplatilo nam se: ukupno je u ovoj godini iznad limita fakturirano 6.804.473 kn, od čega je iz HZZO-a plaćeno 5.523.293 kn, tj. sve odrađeno do 31. kolovoza - pojasnio je Stjepan Koraj.

Vizualni identitet Bolnice bio je prvi zadatak nove zaposlenice - Lane Križarić, dipl. iur., struč. spec. oec., koja je ujedno imenovana kao osoba za odnose s javnošću u ovoj ustanovi. 

Izvor: 3157