Arhiva 21.02.2014. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 12:03.

Marodi tjestenine - više od priloga

Tvrtka Marodi svoje je poslovanje započela 1992. godine u Domašincu i u narednih se nekoliko godina uglavnom širila kanalima malih, nezavisnih trgovaca u Međimurju. Pet godina kasnije, proizvodnja seli u Čakovec, što prati i daljnji razvoj poslovanja i širenje po cijeloj Hrvatskoj. Povećanje volumena proizvodnje u narednim godinama tražilo je i investiciju u kapacitete, pa je 2011. godine u Poslovnoj zoni u Nedelišću otvoren novi proizvodni pogon površine 2.200 četvornih metara.
Osnivač i direktor tvrtke Stjepan Marodi ističe da su strategija tržišnog nastupa razvojem vlastite marke i značajna ulaganja u proizvodne kapacitete tvrtki osigurali poziciju jednog od vodećih hrvatskih proizvođača tjestenine.
- Proizvodnju temeljimo na tradicionalnim vrijednostima, pa je asortiman proizvoda prilagođen gastronomskim posebnostima hrvatskih regija. Tako u Marodi asortimanu možemo pronaći rezance raznih širina i oblika, ribanu kašicu, krpice, fuže, šurlice, ističe S. Marodi.
Kvaliteta - strateška smjernica razvoja
- Naši potrošači dobri su poznavatelji tjestenine i stoga naš izbor nije bio težak. Proizvoditi samo visokokvalitetnu tjesteninu koja se temelji na kvalitetnoj durum krupici, svježim jajima, modernoj tehnologiji i polaganom sušenju na niskim temperaturama - naše je određenje. Time smo očuvali kvalitetu i nutritivne vrijednosti tjestenine. Kako se paleta naših proizvoda temelji na tradicionalnoj hrvatskoj kuhinji, volimo reći da smo iznikli iz svojih potrošača. Proizvodni proces prilagođen je tako da zapravo funkcioniramo na principu dobre manufakture, a ne industrijskog pogona, ističe za naš tjednik vlasnik i direktor tvrtke.
Cilj Marodija je postati nacionalno prepoznatljiv proizvođač tjestenine, čemu u prilog ide i činjenica da su uvršteni među vodeće tržišne marke u Hrvatskoj dobivanjem znaka Superbrands Croatia. Kako je kvaliteta strateška smjernica njihova razvoja, uz HACCP sustav koji je implementiran 2006., ove su godine dobili i IFS (International Food Standard) certifikat - respektabilnu potvrdu ostvarenja visoke kvalitete i sigurnosti proizvoda u skladu s TÜV NORD CERT postupcima.
- Naša je tjestenina prisutna na policama većine trgovačkih lanaca u svim dijelovima zemlje. Dosad smo bili fokusirani na hrvatsko tržište koje je dobro prihvatilo naše proizvode i uz želju da se još snažnije pozicioniramo na domaćem, okrenuli smo se i stranim tržištima. Zbog toga smo ove godine izlagali na najvećem svjetskom sajmu prehrane u Koelnu.
Tjestenina. Kraljica tanjura
Za kvalitetnu i uravnoteženu prehranu ljudskom su organizmu neophodne bjelančevine (proteini). Kombinacijom bjelančevina iz pšenice i onih lako probavljivih iz svježih jaja, Marodi d.o.o. dobiva tjesteninu koja daje dugotrajnu energiju i ima nizak glikemijski indeks.
- Tjestenina Marodi proizvodi se isključivo od durum pšenice koja ima do 50 posto više bjelančevina nego obična pšenica, pa su time proizvodi kvalitetniji. Tjestenina s jajima nutritivno je bogatija od tjestenine bez jaja i gurmanski atraktivnija te pruža bolji i puniji okus. Bilo da je riječ o tjestenini za juhu ili kao prilog, optimalan omjer bjelančevina iz durum krupice i svježih jaja omogućuje vam da pravilnim kuhanjem dobijete prepoznatljivu al dente tvrdoću i željeni okus, ističe Stjepan Marodi.
U proizvodnji Marodi mišljenja su kako svi trebamo promicati kvalitetnu ishranu, u čemu je tjestenina važan čimbenik. To potkrepljuju i podatkom da Talijani s 26 kilograma po stanovniku godišnje konzumiraju tri do pet puta više tjestenine od Hrvata i pritom se ubrajaju među najduže živuće narode svijeta.
- Uobičajen je pristup u gastro kulturi Hrvata da tjesteninu u velikoj mjeri doživljavaju kao prilog, a ne kao glavno jelo. Naša je želja da tjestenina postane kraljica tanjura, čime će se povećati i kvaliteta ishrane potrošača, pod uvjetom da se radi o kvalitetnoj i pravilno pripremljenoj tjestenini, koja će tada biti više od priloga, zaključuje za list Međimurje direktor tvrtke koja nosi njegovo ime Stjepan Marodi. (A.Ličanin)

Ljudi su, uvijek, ključ
Stjepan Marodi: Ništa od svega ne bismo uspjeli postići bez marljivih i odgovornih djelatnika te naših potrošača koji su prepoznali Marodi tjesteninu i s nama uz toplu juhu, laganu večeru, pa i u najsvečanijim prigodama, bivaju već više od 20 godina, na čemu im od srca zahvaljujemo.

Izvor: 3068