Media marketing forum u Varaždinu
U organizaciji Medijskog klastera, u Varaždinu je održan prvi Kaj media marketing forum. Pedesetak sudionika foruma predstavljalo je medijski i marketinški sektor sjeverozapadne Hrvatske, a tema središnje rasprave bila je Budućnost medija sjeverozapadne Hrvatske.
Sudionike foruma na otvaranju su pozdravili varaždinski dožupan Alan Košić, u ime glavnog pokrovitelja, i predsjednik Medijskog klastera Mirko Jurič, u ime organizatora. S pažnjom su praćene uvodne prezentacije voditelja Medijskog klastera Marijana Hižaka, a osobito Igora Kerna, direktora tvrtke ABC Hrvatska. Središnji događaj Kaj MMF-a bila je panel diskusija. Pod moderatorskom palicom novinarke Lista Međimurje Aleksandre Ličanin, u diskusiji su sudjelovali glavni urednik 24. sata Renato Ivanuš, direktor VTV-a Marijan Varović, direktor Varaždinskih vijesti Mirko Jurič, direktor Radija 105 i predsjednik Udruge HURIN Sjever Ivan Mezga te Karlo Trstenjak, predstavnik tvrtke Auto centar Kos, kao predstavnik oglašivača. Forum je ukazao na zanimljive faktore i poslao javnosti poruku da “proizvođači medijskog sadržaja iz sjeverozapadne Hrvatske ne trebaju strahovati za budućnost”. U zaključku foruma stoji također da novinarstvo zadovoljava trajni interes ljudi i značaj novinarstva će se s vremenom još više povećavati. Ljudi će i dalje tražiti stav, analizu i kvalitetne sadržaje. Da bi se predviđanja s prvog Kaj MMF-a ostvarila, mediji SZ Hrvatske ubrzo će morati biti konstantno dostupni putem mobitela ili sličnih uređaja.
Televizija će morati omogućiti stalni prijenos putem interneta i mogućnost preuzimanja, radioprogram će u potpunosti prijeći na on-line frekvencije, tiskani mediji moći će se čitati na raznim platformama, a oglasi će postati interaktivni, u čemu će pomoći visoka tehnologija. Ekskluzivnost i brzina prestići će kvalitetu i sadržaj, brzina prijenosa podataka postat će ključna, dok će oglašivači više nadzirati želje korisnika.
Evidentno je da je internet promijenio svijet, postavši neizbježan u pogledu različitih načina pristupanja, ali i u načinima korištenja. Svakim danom sve više ljudi pristupa internetu putem mobitela, prijenosnih računala, tableta ili televizije.
Izvor: 3053
Ostalo iz kategorije "Arhiva"
09.11.2015
Cvrčak i mrav iz druge basne
08.11.2015