Arhiva 08.09.2014. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 12:49.

Prema ozbiljnoj turističkoj destinaciji

Na izvanrednoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice održanoj početkom kolovoza izabrane su 22 hrvatske destinacije koje će sudjelovati u pilot-projektu PPS za posezonu 2014. godine. Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj i promocija atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone. Među odabrane destinacije ušla je i Općina Sveti Martin na Muri koja je svoju ponudu objedinila s Općinom Štrigova, Varaždinom i Varaždinskim Toplicama.

 

 

Od 22 destinacije, osam ih je na kontinetu, a ostalo su jadranske destinacije. Destinacija Sjever Hrvatske u kojoj je i Sveti Martin na Muri usmjerena je prema kulturi, wellnessu i zdravlju. Što će Sveti Martin time dobiti, tek će se vidjeti, međutim, već u rujnu i listopadu svoje će potencijale moći prezentirati na sajmovima u Milanu, Minhenu i Beču, na trošak Hrvatske turističke zajednice koja je izdvojila 5 milijuna kuna, za tu i ostale namjene u prezentaciji PPS destinacija.

 

 

Činjenica je da Općina Sveti Martin na Muri, dobitnik nekoliko značajnih priznanja i Zelenog cvijeta Europe, polako, ali sigurno ide prema strateškom cilju- postati ozbiljna turistička destinacija. Na tom je polju mnogo toga učinjeno, kako na turističkoj infrastrukturi, tako i na samoj promociji i razvijanju svijesti stanovništva da turizam, uz Toplice kao glavni adut, može postati profitabilna grana. Krenulo se skromno, s mlinom i brodom na Muri, zatim su uređene biciklističke staze, Mlinarev put, Mlinarska kuća, uskoro kreće izgradnja Brodarske kuće kod mosta preko Mure, brendiran je Bike hotel, izrađuje se projekt biciklističke staze od Banfija do Murskog Središća, postavljeno je obilježje Najsjevernije točke Hrvatske, Općinsko vijeće na zadnjoj je sjednici odlučilo dati u najam 8 hektara zapuštenog zemljišta za projekt očuvanja Međimurskog konja, nekoliko manifestacija već je postalo poznato izvan lokalnih okvira, a uskoro, u dogovoru sa Županijom, kreće i projekt Martinja koje bi trebalo postati najznačajniji godišnji događaj na ovom prostoru...

 

 

Neposredna korist nositelja oznake PPS je osigurana veća “vidljivost” i lakše pozicioniranje na tržištu, neograničeno korištenje u svim marketinškim aktivnostima, članstvo u destinacijskom i nacionalnom PPS klubu, isticanje nositelja oznaka na posebnoj PPS podstranici internetskog portala HTZ-a, kao i promocija komunikacijskim kampanjama koje će provoditi Hrvatska turistička zajednica.

Izvor: 3097