Arhiva 14.11.2013. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 11:49.

"Prevarena sam u Plodinama"

Naše uredništvo posjetila je čakovečka umirovljenica Štefanija Magić, iznijevši pritužbu na jednu od blagajnica u trgovačkom centru Plodine, u Zagrebačkoj ulici, u Čakovcu.
- Nakon kupovine za koju sam potrošila 145,70 kuna, što i piše na računu, na blagajni sam dala novčanicu od 200 kuna. Prodavačica me zatražila još 45,70 kuna, pa sam joj izbrojila i to. U prvi mah nisam shvatila očiglednu prevaru, no, nedugo zatim vratila sam se u prodavaonicu i zatražila da mi se vrati 100 kuna koje sam preplatila. Blagajnica je to odbila učiniti, isto kao i šefica koja se pojavila. Još su tražile moje osobne podatke. Čemu? Na kraju sam odustala, kaže Štefanija Magić, inače povratnica iz Kanade.
- Kad bi se takvo što dogodilo u Kanadi u kojoj sam provela radni vijek, odmah bi uslijedili otkazi, ogorčena je.
Uz spomenuto, tvrdi da njen slučaj nije usamljen.
- Pričala sam s poznanicama, također umirovljenicama. Kažu da im se već u više navrata dogodilo isto. I to ne samo kod jedne blagajnice. No, stariji ljudi često naknadno shvate da su prevareni, pa im se ne da vraćati u prodavaonicu ili se pomire s činjenicom da su pokradeni jer se u konačnici ni ne znaju kome požaliti, zaključuje gospođa Magić.
V. Kelkedi

Izvor: 3055