Arhiva 23.07.2014. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 12:48.

U potrazi za turističkim SKLADOM

U četvrtak, 10. srpnja Regionalna razvojna agencija Međimurje - REDEA organizirala je treću po redu radionicu za potrebe izrade Strateškog marketinškog plana razvoja turizma za Međimursku županiju na kojoj je prisustvovalo 40-ak sudionika - poduzetnika u turizmu, predstavnika turističkih zajednica, institucija, udruga, lokalne i regionalne samouprave te drugih dionika na bilo koji način uključenih u kreiranje turističke ponude Međimurja i donošenje odluka ključnih za razvoj turizma. Predmet rasprave bio je razvoj brenda i prepoznatljivog imidža u svrhu pozicioniranja Međimurja kao kontinentalne turističke destinacije.

Putem ove, treće po redu radionice, kao ključni pojam koji će se koristiti pri kreiranju imidža Međimurske županije kao turističkog odredišta proizašao je pojam SKLAD. Pri tome se misli na sklad čovjeka, prirode, tradicionalne baštine, enologije, gastronomije - sklad duše i tijela u okruženju koje nudi alternativu užurbanom i stresnom životu koji diktira moderna urbana sredina.

Razrađena ideja brenda i definirani turistički proizvodi bit će još jednom predstavljeni u rujnu.

Izrada Strateškog marketinškog plana razvoja turizma jedna je od ključnih aktivnosti u okviru projekta Joint planning and cooperation for long-term development in the cross-border region (Joint planning CODE) koji s partnerima iz Mađarske provode REDEA i Turistička zajednica Međimurske županije, a financiran je iz IPA prekograničnog programa Mađarska - Hrvatska.

Izvor: 3091