
Vibratore ne kupuju usamljene žene, nego parovi!
Zabludu da vibratore (umjetne penise raznih dimenzija, oblika, konj-skih snaga i ubrzanja) kupuju usamljene žene razbili smo u jedinoj međimurskoj erotskoj prodavaonici - Erotic shopu Fantazija u Čakovcu: vibratore ne kupuju usamljene žene, već parovi! Vlasnik prodavaonice, Čakovčanin Dragan Petek (37) 1998. godine odvažio se na rizičan poslovni potez te umjesto pekarnice otvorio - prodavaonicu erotskih pomagala:
- Te sam godine sa suprugom dogovarao pokretanje samostalnog posla i nakon razmatranja i osluškivanja tržišta, umjesto pekarnice, otvorio sam sex shop. Kriza se reflektira i na naše poslovanje, no, raduje nas što nam se stari kupci redovito vraćaju i što nas posjećuju i ljudi iz susjednih županija (Varaždinske, Koprivničko-križevačke) iako i na tim područjima ima sex shopova - kaže Dragan Petek uz kojeg u prodavaonici od 2001. godine radi i 30-godišnja Čakovčanka Branka Šarić.
Ima li među Vašim kupcima više muškaraca ili žena?
- Podjednako, jer su za naš asortiman zapravo najviše zainteresirani parovi. Najveći dio artikala koje nudimo služi za uljepšavanje i osvježavanje seksualnog života. Seks nakon dugogodišnje veze, odnosno braka, nekim parovima zna postati dosadan, zato smo mi tu - da ljudima damo savjete i pomognemo im pri odabiru. Nakon ovoliko iskustva, sa sigurnošću mogu reći da ima parova kojima smo pomogli da se ponovo pronađu i osvježe svoju vezu. U današnje vrijeme, kad smo pritisnuti krizom, besparicom, političarima... ima li išta ljepše od seksa kao krune svake ljubavi?! - kaže naš sugovornik Dragan Petek.
Savjetujete li parovima izbor artikla prema vlastitom iskustvu?
- Joooj, ne bih o tome pred svim čitateljima Međimurja.
Što najviše kupuju muškarci?
- Muškarci, osobito oni zrelije dobi, najviše kupuju različita pomagala, bilo da je riječ o pripravcima na biljnoj bazi, bilo o mehaničkim pomagalima poput pumpica. Kupuju se i navlake te filmovi, ali je među muškom klijentelom popularno i seksi rublje koje biraju za svoje dame. Kad nam se u prodavaonici nađe par, tad najčešće kupuju tzv. vibrirajuće prstenove, različite silikonske navlake za podražavanje, vibratore itd.
ATILA BIČ BOŽJI JE - ŽENA!
Kad kupuju žene...
- Žene su specifični, konkretni kupci. One točno znaju što traže i što žele, za razliku od muškaraca koji dulje razgledavaju po prodavaonici. Žene najčešće kupuju “sado-mazo” rekvizite: bičeve, lisice, ali i erotsko rublje.
Govore li Vam kupci otvoreno o svojoj intimi?
- Dozirano da. Nitko ne voli najintimnije stvari iznositi pred nepoznatima, no, naši stalni kupci imaju puno povjerenje u nas jer znaju da nam je diskrecija sveta.
Imaju li ljudi predrasuda prema vrsti robe koju prodajete? Ulaze li kupci sa sramom u prodavaonicu?
- Međimurci su prilično otvoreni ljudi i nisam nikada doživio ništa negativno vezano uz posao kojim se bavim. Katkad primijetimo da je nekom kupcu malo neugodno, no, iskusni smo i znamo kako razbiti tremu. Ipak, čim se čovjek odluči na kupovinu nekog erotskog pomagala ili artikla, znači da je prije ulaska u prodavaonicu razbio predrasude.
Koje su cijene proizvoda koje nudite?
- Okvirno, od 30 do 1.000 kuna, što je neusporedivo jeftnije nego na europskom tržištu. Primjerice, vibrator koji kod nas košta 200 kuna, u Njemačkoj se plaća 500 kuna. Naši kupci su navikli da ih mazimo, pa dajemo velike popuste, od 10 do čak 50 posto.
Koji Vas je novitet na tržištu fascinirao?
- Na jednom sajmu u Njemačkoj vidio sam robota, točnije roboticu, sofisticiran proizvod koji govori (doduše, njemački i engleski) i koji me fascinirao vjernošću i preciznošću izrade. Izgledala je kao prava, živa žena. No, takvi su proizvodi preskupi za naše tržište. Ovo o čemu pričam je novitet na tržištu, no, korištenje erotskih pomagala seže još u antičko doba, dok su vibratori krenuli u osvajanje tržišta 50-ih godina prošlog stoljeća iz Njemačke.
Je li zatamnjen izlog prodavaonice zakonska obveza?
- Ne. Još krajem devedesetih godina u čakovečkom pasažu bilo je više lokala i bila je veća fluktuacija ljudi, pa sam odlučio staviti tamnu foliju na stakla samo kako bih svojim kupcima osigurao diskreciju. Što se zakonske regulative tiče, ne smijemo prodavati robu mlađima od 18 godina, no, s tim nemamo problema jer naši kupci i nisu iznimno mladi ljudi. Ako u prodavaonicu i uđe vrlo mlada osoba, Branka ili ja smo dužni ljubazno zamoliti na uvid osobnu iskaznicu.
Zašto je prodavaonica crvena?
- Crvenu boju interijera izabrao sam jer simbolizira toplinu, privlačnost i otvorenost za nova iskustva.
Kako su u Vašem uskom obiteljskom i prijateljskom krugu dočekali vijest da otvarate erotsku prodavaonicu?
- Imao sam podršku koju uživam i danas.
NAPUHANE
LUTKE - HIT
Što ljudi u Vašoj prodavaonici obično biraju za poklone?
- U vrijeme u kojem se još služio vojni rok hit su bile lutke za napuhavanje koje malokoji budući vojnik pred odlazak u vojsku nije dobio od pajdaša. Sada se takve lutke (i muške i ženske verzije) kupuju za momačke, odnosno djevojačke večeri. Za poklone se, uz rublje, često kupuju i razne zezalice.
Koja Vas zezalica najviše zabavlja?
- Moram priznati da je zabavan mali penis od jedva centimetar i pol do dva koji, kad ga stavite u vodu, naraste do XXL veličine.
Imate li u asortimanu jestive gaćice?
- Ne. To je svojevremeno bio tražen artikl, ali ga više ne nudim jer nisam mogao ući u trag porijeklu robe. Jestive gaćice nabavljaju se u Njemačkoj (kao i većina naše robe), ali im nije poznato porijeklo, pa sam ga izbacio iz prodaje radi zaštite kupaca.
Kupuju li kod Vas svećenici?
- Ne znamo što su po zanimanju naši kupci.
Željka Drljić
Fotografije
Dubravko Lesar
Jezikom do smisla
Zbog posvemašnje anglizacije i devastacije materinjeg jezika, ovakva prodajna mjesta nazivaju se erotic i sex shopovima, što pripadnici starije populacije ne razumiju, pa se i prodavačici Branki dogodilo da gospodin zrele životne dobi pokaže rukom na niz izloženih vibratora i pita: Branka, to su ti parfemi?
Eto, i to je primjer čemu služi materinji jezik.
Rent - a - vibrator
Mlada prodavačica u Erotic shopu Fantazija Branka Šarić kaže da s kupcima svakodnevno ugodno razgovara o svemu i svačemu, no, iz prodavaonice ne izlazi ni riječ. Negativnih iskustava nije imala.
- Dobar trgovac mora se znati snaći u svakom trenutku, biti na usluzi kupcu, znati ga savjetovati. Bilo je slučajeva da kupci žele vratiti korištenu robu, što, s obzirom na prirodu naših artikala, u većini slučajeva, nije moguće - kaže Branka.
Izvor: 2994
Ostalo iz kategorije "Arhiva"





09.11.2015
Cvrčak i mrav iz druge basne

08.11.2015