Glas javnosti 17.12.2009. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 10:35.

“A što ovi u Čakovcu toliko dugo rade s tim!?”(3.)

Reagiranje na članak koji je objavljen u izdanju Lista »Međimurje« broj 2849 od 1. prosinca pod nazivom “A što ovi u Čakovcu toliko dugo rade s tim!?”, autorice Željke Drljić. Budući da se u gore navedenom članku radi o pristranom i proizvoljnom izvještavanju dotične, a za isti je članak 8. prosinca objavljen demanti podnesen od strane djelatnika Centra za socijalnu skrb Čakovec, a kako ja više nisam djelatnica Centra, ovim putem radi zaštite svojih prava istupam zasebno te radi objektivnog i istinitog izvještavanja javnosti tražim da u cijelosti objavite demanti sljedećeg sadržaja.
Radeći u CZZS Čakovec na odjelu skrbništva temeljem ugovoru o radu na određeno vrijeme, svoj sam rad obavljala savjesno, profesionalno, sukladno pravilima struke uz poštovanje osobnosti i privatnosti života stranaka, u prvom se redu pridržavajući odredbi svih zakona prema kojima sam bila dužna postupati.
Podaci o predmetu gospodina Davida radi priznavanja prava na status roditelja njegovatelja predstavljaju službenu tajnu, a budući sam bila nadležna i odgovorna za rješavanje o istom, ovim putem želim naglasiti da sam predmet riješila i proslijedila na vrijeme u zakonskom roku u daljnji nadležni odjel Centra, te me se nema pravo prozivati i ne preuzimam odgovornost za propuste koje nisam učinila! Navedeno se pravo priznaje roditelju djeteta kada su ispunjeni zakonski uvjeti, a pravo se priznaje isključivo radi zaštite djetetovih prava, interesa i dobrobiti te radi održavanja kvalitete njegova života, a naglašavam, ne radi rješavanja egzistencijalnog statusa obitelji!
Nadalje, u objavljenom članku, neistinit je i netočan navod u dijelu citata: “Socijalna radnica Kristina Furdi svojedobno me naručila u 12 sati na razgovor, no ja sam stigao u 12.15 sati, što je bilo dovoljno da me nekorektno napadne “što joj ulazim poslije radnog vremena”.
Istina je da gospodina Davida navedenog dana nisam naručila, te da je unatoč dolasku nakon završetka radnog vremena sa strankama primljen i saslušan. Naime, gospodin i njegova supruga primljeni su i saslušani prilikom svakog dolaska u Centar, a prema njima sam se u svakom trenutku odnosila profesionalno i sa razumijevanjem.
Građani koji se obraćaju Centru radi priznavanja nekih prava trebaju znati da se djelatnici Centra trude da im pomognu te da u svim postupcima postupaju temeljem zakona koje ne pišu oni sami. Verbalna agresija gosp. Davida i njegova uvredljiva izjava: “...u službu u kojoj radi je zalutala”, odraz je nepoštovanja i nepovjerenja u moj stručan rad. Frustracija obitelji imenovanog zbog obiteljske situacije je razumljiva, ali zbog toga nije u redu u javnim medijima “blatiti” po osobnoj i profesionalnoj razini djelatnika koji zakonito i savjesno radi svoj posao!
Isto tako smatram da je objava mog osobnog imena u navedenom članku u negativnom kontekstu bez prethodne provjere informacija i bez da se zatraži i sasluša moja strana priče, odraz neprofesionalnosti u radu i kršenje zakonskih odredbi. Naime, javnim prozivanjem i plasiranjem neprovjerenih i nepotpunih informacija nanesena mi je šteta, budući sam povredom prava osobnosti diskreditirana na osobnom i profesionalnom planu.
Na kraju, postavljam pitanje: Ne bi li novinari trebali biti stručni i korektni, obvezni na objektivno i potpuno prenošenje vijesti, kako bi javnosti na primjeren i profesionalan način pružili uvid u pravo stanje stvari?
Kristina Furdi

Izvor: 2851