Glas javnosti 08.06.2011. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 11:17.

Bon apetit... ili ne?!

Užasnute nedavnim događajem i nekvalitetom usluge u restoranu „Kruna“ u Čakovcu, koji ima koncesiju za prehranu studenata, primorane smo napisati ovu kritiku pošto se u samom restoranu oglušuju na naše primjedbe. U prvom redu osvrnule bismo se na (ne)čistoću prostora i pribora za jelo. Učestalim odlascima u spomenuti restoran primjetile smo da je pribor za jelo prljav , a zdjele u kojima se poslužuje juha prekrivene zagorenom masnoćom. Nadalje, hrana koja se poslužuje u većini slučajeva je ili hladna, ili nedovoljno pečena ili natopljena masnoćom. Ukoliko naručenu hranu uopće i dobijete. Naime, prilikom nedavnog ( ujedno i zadnjeg ) posjeta restoranu dio naručene i plaćene hrane ni nakon sat vremena čekanja nije se pojavio za našim stolom dok jedna kolegica nije dobila ništa od naručenog usprkos višestrukom napominjanju o spomenutom problemu osoblju restorana. Kako bi situacija bila još gora, studenti koji su hranu naručili nakon nas, već su se najeli i otišli dok smo mi još i dalje čekale da dobijemo plaćenu hranu. A nažalost, takvih i sličnih slučajeva je u ovih nekoliko mjeseci bilo i previše. Želimo aludirati i na neorganizaciju i manjak komunikacije između kuhara i konobara jer upravo zbog tih razloga dolazi do takvih problema. Često se događalo da je već u 13 sati ponestalo većine jela koja su taj dan bila na meniju, barem za nas studente. Ono što nama više nije bilo dostupno, iako je bilo na meniju, gostima koji su dolazili na gablec bilo je uredno pripremljeno i posluživano. Vlastitim iskustvom u menzama u drugim županijama zapazile smo da su ponuda i kvaliteta usluge neusporedivo bolje od onoga s čime se mi susrećemo u restoranu „Kruna“. Pošto država restoranu daje jednaka financijska sredstva kao i ostalim restoranima diljem Hrvatske, smatramo da zaslužujemo jednaku kvalitetu usluge kao i studenti u ostalim gradovima.
Nezadovoljne
studentice

Izvor: 2928