Glas javnosti 25.06.2016. 13:39.

Ispovijest ogorčenog korisnika T-Comovih usluga

Franjo Cofek iz Merhatovca: Pazite da vas telefonski agenti ne prevare!

Redakciji lista "Međimurje" obratio se Franjo Cofek iz Merhatovca koji je nakon godinu dana gubljenja živaca i strpljenja napokon (donekle) uspio istjerati pravdu, a ovim je putem svoju priču želio podijeliti s našim čitateljstvom kako bi ljudima pomogao da ne proživljavaju pakao koji je on prošao.

Franjina priča počela je nakon što mu je istekao jednogodišnji pretplatnički ugovor koji je imao sklopljen s T-comom. 12 mjeseci uredno je plaćao račune od 150 kuna, kao što je potpisao ugovor, da bi mu mjesec dana po isteku ugovora koji nije produžio bez ikakvog obrazloženja stigao račun na iznos od 220 kuna.

Uputio se u poslovnicu T-com da raskine ugovor te rekao da ne želi dalje produžiti ugovor, ni koristiti njihove usluge. Primio je i potpisao zahtjev za trajno isključenje, a djelatnik T-coma rekao mu je da mora zvati u Zagreb na besplatni broj telefona te pročitati kod sa zahtjeva kako bi ga mogli isključiti.

"Taj besplatni telefon bio je klopka u koju sam ja upao. Zvao sam i javila se agentica koja mi je predložila novu, manju tarifu. No, rekao sam da više ne vjerujem T-comu i da želim raskinuti ugovor", pojašnjava Franjo.

Nakon tog poziva izvadio je karticu iz uređaja te više nije koristio dosadašnji broj, a njegov ugovor prestao je vrijediti sa zadnjim danom 7. mjeseca prošle godine. Već idući mjesec na kućnu adresu stigao mu je račun T-coma na iznos od 54 kune, što je iznos tarife koju mu je agenetica telefonski ponudila, a on nije prihvatio.

Isprva je račun ignorirao, a kako su računi iz mjeseca u mjesec i dalje pristizali, a zajedno s njima i opomene, redovito je odlazio u poslovnice T-com. Pisao je pritužbe, žalio se i pojašnjavao da mu ne mogu slati račune jer nema sklopljen ugovor i ne koristi broj. Situacija je kaže došla do te razine da su ga u poslovnici pazila dva zaštitara.

"Jako sam se naljutio i svašta izgovorio. Pa kako je to moguće? Oni su meni i dalje slali račune za nešto što ne postoji", prisjeća se Franjo.

Nakon T-comovih računa u poštanski sandučić stiglo mu je naprije pismo, a kasnije i opomena pred ovrhu od financijske agencije "Prima Solvent" iz Zagreba. Ne znajući kako da riješi problem, za pomoć se obratio Udruzi potrošača koja mu je savjetovala da zatraži ispis računa po mjesecima. Poslušao je njihov savjet i zatražio ispis na koji je dobio odgovor da mu ne mogu dati ispis jer računa nema!?

Već potpuno izgubljen, fotokopirao je sve pristigle račune, pritužbe, opomene i rješenja te ih poslao u središnicu T-coma u Zagreb. Taj isti dan, 3. lipnja 2016. godine, primio je službeni odgovor i rješenje T-coma u kojem stoji da je uvidom u evidenciju Franjo Cofek nakon isteka postojećeg ugovora produljio ugovor na manju tarifu (spomenute 54 kune), no, obzirom da tarifa nije korištena, ne mora platiti pristigle račune.

Nakon godinu dana agonije, izgubljenih živaca i potraćenog vremena, oprošteni su mu dugovi koje uopće nije počinio, iako T-com i dalje stoji pri tome da je Franjo produljio ugovor. I dalje mu nije jasno kako telefonski razgovor s agentom može biti pravovaljan ugovor, bez ikakvog potpisa i pristanka. Zato apelira na ostale građane:

"Ako vas netko nazove, odmah poklopite slušalicu. Taj razgovor se snima i dovoljna je jedna jedna rečenica da vas uhvate u klopku. Pazite da se ne spečete kak ja!", poručuje Franjo.