Glas javnosti 19.05.2010. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 10:37.

Horor u čakovečkoj Bolnici (3.)

Vezano uz istup Miroslava Horvata, dr.med.,spec. interne medicine – rukovoditelja Internog odjela Županijske bolnice Čakovec u listu Međimurje br. 2872 u Glasu javnosti molimo da u cilju objektivnog i istinitog izvještavanja objavite odgovor na neprovjerene i neistinite tvrdnje navedenog gospodina.
„Gospon doktor“ , Vašim se tekstom provlače riječi koja nas u njemu silno iritiraju,a to su riječi „kvaliteta“ i „suosjećamo“… Jedna od definicija riječi kvaliteta je sljedeća, navodimo je iz razloga jer Vi silno volite statistička izvješća: „Kvaliteta je prikladnost potrebama procijenjena od strane kupaca“...Hm,zanima nas gdje ste se Vi tu našli, i kako bi to zvučalo prevedeno na engleski a da bi se odnosilo na Vašu bolnicu?..pa malo bi Vam u tome pomogli…Da doktore, točno ste naslutili, ta je riječ „horor“, pomalo čak podsjeća na politički naš horor svagdašnji… A suosjećanje?...Mislimo da se od medicinskog osoblja traži ipak malo više od toga…Za pohvalu je Vaša energija kojom nas nastojite prikazati slijepima, gluhima i maloumnima. Doza samodostatnosti i afiniteta prema pisanju bajki su nevjerojatni, čak bi i sam H.C.Andersen bio posramljen Vašim tekstom, pardon, bajkom. Činjenicu da je u bolesnički list M.Sečan naknadno upisivana terapija unatrag za dane kad ju nije primala Vi nazivate lažima, iako je isti list vidio svaki dan i njezin suprug koji je dolazio u posjetu???Uvjeravate samu bolesnicu, svjesnu i pri zdravoj pameti, da joj je promaklo da je progutala po nekoliko tableta u tri navrata tijekom spornog razdoblja, koje su „uredno“ upisane u bolesnički list, a da toga nije bila svjesna??? Uvjeravate sina M.Sečan da je razgovor sa „osobom koja se ne mora predstaviti“ sanjao i da je tek nakon 2 h provedenog telefonirajući „po bolnici“ (T-com sigurno ima ispis svih biranih brojeva) uspio dobiti informaciju o stanju majke??? Sestra Vašeg odjela ne samo da se nije predstavila, nego je i odbila svaku mogućnost komunikacije sa nadležnim liječnikom prema svom subjektivnom nahođenju! Možda da ih podsjetite na ispitnu materiju stručnog ispita s vremena na vrijeme?
Dolazimo do „čašćenja na odlasku“…čini nam se da niste upoznati s činjenicom da je bolesnici M.Sečan pri jednom od mjerenja temperature ispao toplomjer i slomio se, na što je dežurna sestra reagirala vrijeđanjem i šikaniranjem neprimjerenim medicinskom osoblju (u to je vrijeme bila još jedna bolesnica u sobi). Na takav istup M.Sečan je rekla da ako je to problem da bude ona taj toplomjer nadomjestila ili platila, isto se odnosilo i na „sprej“ Bivacin koji Vaš odjel nema a koji je njezin suprug kupio u ljekarni i donio joj ga na korištenje. Na dan odlaska, još za vrijeme noćne smjene, M.Sečan odlazi u sobu za sestre i daje dežurnoj sestri 150,00 kn da se nadomjesti toplomjer koji je razbila i neka si odjel kupi „spreja“…sad dolazimo do zanimljivog dijela…Vaša med. sestra UZIMA 150 kn uz komentar „kako one to nebudu sad išle kupovati“…Nakon toga M.Sečan odgovara da ako im za to ne treba „da ih onda moreju i zapiti“... Novac je ista sestra došla vratiti tek nakon dolaska dnevne smjene uz komentar „ah,ovi su se nešt posvadili“…Ako vaša med.sestra smatra da je primila mito, odnosno da je počinjeno kazneno djelo, molimo lijepo,Općinsko državno odvjetništvo nalazi se u ulici Ruđera Boškovića 18, Čakovec, na trećem katu, stranke primaju svakim radnim danom…baš nas zanima njihovo mišljenje o neodbijanju odmah i vraćanju novca tek nakon „što su se posvadili“, a za koji je bolesnica primarno napomenula da je za nadoknadu štete i za „magični sprej“...Nije nam poznato iz kojega ste konteksta izvukli „zadovoljstvo“ bolesnice pri odlasku iz Vaše bolnice kao i njenu „želju“ da baš tu dođe…I ne,Vaša bolnica nije bila prvi izbor,ponuđena joj je bolnica „Merkur“ u Zagrebu, na što je ona izabrala ŽB Čakovec, jer ipak je tu bliže suprugu dolaziti u posjetu, a i među domaćima si…Tako je barem ona mislila…
Naša je mala Eni pacijent neurokirurga u KBC-u Rebro, ortopeda Klinike za dječje bolesti Zagreb i Šalata, nefrologa Poliklinike Helena Zagreb, neuropedijatrije Klinike za dječje bolesti Zagreb, u hitnim slučajevima liječimo se na pedijatriji ŽB Čakovec u pedantnoj skrbi dr. Jungwirth, 24 sata dnevno nam je dostupna prestrpljiva i predobra pedijatrica dr. Gazdić Kvakan…jednostavno nismo navikli na ponašanje doživljeno na Vašem odjelu. Nitko od njih nikad se nije odnosio prema nama kao što je to učinio Vaš „omiljeni“ liječnik dr.Čonkaš prema M.Sečan, tako da ćete nas teško uvjeriti da je njegovo ponašanje primjerno, za bilo koju vrstu posla! Nekoliko medicinskih djelatnika drugih odjela ŽB Čakovec naši su obiteljski prijatelji – žalosno je i prejadno što u Vašem i pokušaju ravnatelja generaliziranja i stvaranja netrpeljivosti između osoblja i pacijenata budu etiketirani upravo djelatnici koji se trude pružiti kvalitetnu i odgovornu zdravstvenu uslugu. Prestanite generalizirati i riješite probleme sa djelatnicima koji ih uzrokuju – na Vašem odjelu ima ih nekoliko koji uzrokuju problem komunikacije između pacijenata i liječnika. Najlakše je pokazati zube pacijentu – IDI U NJEMAČKU ILI U RIJEKU, ja imam dosta pacijenata! Zbilja, način i pol da se upozori da imate pravo na tuđe mišljenje…Vaše prešutno odobravanje je gromoglasan pljesak dr. Čonkašu, ma bravo kolega,samo tako dalje…Što manje pacijenata to će statistike biti bolje…I dalje tvrdimo da se ponašate kao privatnici u Vlastitim firmama i teško da ste nas Vašim pismom imalo razuvjerili u tome.
Ovim odgovorom, što se nas tiče, debata sa Vama i Vašim ravnateljem završava.
Na Vašu veliku žalost, ne živimo svi pod općom anestezijom pa nismo sugovornici na kakve ste navikli. Očekujemo još jedan odgovor s Vaše strane, po jednom drugom pitanju, no- sve u svoje vrijeme. Opet ćete Vi svojim postupcima odlučiti kojim tonom ćemo početi. U međuvremenu bi bilo dobro da organizirate još jednu tiskovnu konferenciju gdje ćete sa ravnateljem nahvaliti tehniku, kompjutore i pripisati si zasluge medicinskog osoblja Vaše bolnice i Vašeg odjela koje zaista radi svoj posao, jer još jednom napominjemo, svaka čast djelatnicima ŽB Čakovec koji svoj posao obavljaju savjesno i profesionalno. I na kraju bi Vas upitali da li Vi stvarno mislite da ste svojim pismom uvjerili bilo koga da je M.Sečan pred 10-ak godina oboljela od teške bolesti krvi, i da je sada otišla na operaciju samo da dođe u ŽB Čakovec da bi sve to izmislila kao što ste je optužili??? „Cheers“ (prevedeno na hrvatski: Uzdravlje!). Ako još samo jedna obitelj, od onih koje su nam se javile nakon objavljivanja članka, prikaže svoju ogorčenost postupanjem nekolicine Vaših kolega, bojim se da Vam Vaša pretjerana samohvala neće puno pomoći…Figure se i dalje nakon završene partije preslažu, takvo je pravilo u šahu, možda jednom uđe i u odaje ŽB Čakovec.
Kao što gospodin horor13 reče:“Samo tako dalje nastavi. Pratimo te.“
Obitelj Sečan

Izvor: 2873