Glas javnosti 04.04.2014. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 12:42.

Međimurje-plin o visokim računima

Na osnovu učestalih upita, a u svrhu informiranja krajnjih kupca dostavljamo slijedeće PRIOPĆENJE!
MEĐIMURJE-PLIN d.o.o. Čakovec obavlja očitanje plinomjera na obračunskim mjernim mjestima krajnjih kupaca od 25. u tekućem mjesecu, što je datum predaje dokumentacije za očitanje, do 04. u slijedećem mjesecu, što je datum dostave dokumentacije, kako bi se očitanjem stanja plinomjera utvrdila količina potrošenog plina za protekli mjesec.
Početak očitanja za siječanj 2014. godine bio je 25.01.2014. godine i očitanje je trajalo do 31.01.2014. godine, dok je u veljači 2014. godine početak očitanja bio 26.02.2014. godine, a završetak 04.03.2014. godine.
Od 24.01.2014. do 06.02.2014. godine prosječne temperature su bile ispod nule, od -0,3 do - 7,2 °C, dok su za sve ostale dane, i u siječnju, i u veljači 2014., temperature bile iznad nule, odnosno dani su bili natprosječno topli. Na povećanu potrošnju krajnjih kupaca upravo su utjecale negativne temperature u navedenom razdoblju, a prosječne dnevne i mjesečne temperature sa podacima meteorološke stanice MEĐIMURJE-PLIN-a, kao i sa podacima meteorološke stanice na Vodocrpilištu u Nedelišću, možete vidjeti na internetskim stranicama MEĐIMURJE-PLIN-a www.medjimurje-plin.hr/OPSKRBA/Novosti i priopćenja.
Što se tiče rokova očitanja, prema Mrežnim pravilima plinskog distribucijskog sustava šestomjesečno, polugodišnje očitanje za kućanstvo, odnosno za obračunska mjerna mjesta tarifnog modela TM1, TM2, TM3 i TM4, može trajati + 15 dana. Za siječanj 2014. godine očitanje je obavljeno za 26.000 potrošača prema vremenskim uvjetima i unutar propisanih rokovima, kao što je obavljeno i za veljaču 2014. godine. Za datume očitanja svaki kupac ima mogućnost provjere obzirom da je na računima za plin iskazano prethodno i završno stanje, tako da se uvijek podmiri razlika u očitanju, odnosno potrošena količina prirodnog plina.
Još jednom ukazujemo da su računi za veljaču 2014. godine bili povećani upravo zato jer je u dane očitanja temperatura bila minus, ispod nule, iako su mjesec siječanj, a poslije i veljača, za godišnje doba zimu bili topli, „proljetni“.
U slučaju pogrešno očitanog stanja plinomjera, unaprijed se ispričavamo našim cijenjenim kupcima, i svaku reklamaciju vezanu za uslugu opskrbe prirodnim plinom riješiti ćemo na obostrano zadovoljstvo u roku od 15 dana.
MEĐIMURJE-PLIN d.o.o. Čakovec

Izvor: 3075