Gradovi i općine 16.06.2020. 06:37. Zadnja izmjena: 16.06.2020. 06:37.

Turizam

Kupon za besplatnu uslugu za svakih potrošenih 250 kuna

Najuspješnija hrvatska kontinentalna destinacija i u izazovnim vremenima daje više – Međimurje pokrenulo novu turističku kampanju.

Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s Toplicama Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i komercijalnog sektora pokrenula je turističku kampanju pod sloganom „MEĐIMURJE DAJE VIŠE!“.

Kampanja koja traje od 15. lipnja do 15. rujna 2020. pokrenuta je s ciljem da se u nadolazećim mjesecima ostvari što bolji turistički promet koji je u velikoj mjeri smanjen. Glavna ideja kampanje „Međimurje daje više!“ je tržištu umjesto natjecanja u spuštanju cijena ponuditi besplatan bonus na temelju ostvarene potrošnje te tako stimulirati potencijalne goste da se odluče za odmor u Međimurju. Župan Međimurske županije Matija Posavec naglasio je da se projektom želi minimizirati pad cijena turističkih usluga, a time posljedično i pad ukupne kvalitete destinacije te zadržati što je moguće veću zaposlenost u turističkim i ugostiteljskim komercijalnim tvrtkama.

Za svakih potrošenih 250 kuna dobiva se kupon za jednu od više od 100 besplatnih usluga

Bonus će biti u obliku kupona koji svaki gost dobiva od smještajnog, ugostiteljskog ili drugog turističkog komercijalnog ponuđača usluga uz uvjet da je gost ostvario potrošnju u iznosu od najmanje 250 kuna (jednokratno) u bilo kojem od komercijalnih ponuditelja ugostiteljsko-turističkih usluga u Međimurju. Komercijalni partneri uručuju kupon pri realizaciji usluge, odnosno prilikom dolaska u smještajni objekt, a kod ugostiteljskih usluga nakon plaćanja računa. Dobivenim kuponom gost može besplatno jednokratno posjetiti jedan od javnih turističkih sadržaja i lokaliteta ili jednokratno koristiti jednu od turističkih usluga koje će donirati javni ili komercijalni partneri u projektu. Uvjeti i način korištenja kupona su objavljeni na posebnoj web stranici www.visitmeđimurje.com/ na kojoj se može pratiti tijek cijele akcija, kao i na promotivnom letku koji će se dijeliti uz kupone.

Kampanjom „Međimurje daje više!“ turistički subjekti u Međimurskoj županiji jasno su definirali što žele postići, kako je istaknuo predsjednik Turističke zajednice Međimurske županije Rudi Grula, a to je prenijeti tržištima poruku da je Međimurje sigurna, kvalitetna, zanimljiva i sadržajna destinacija za odmor tijekom cijele godine, koja za „fer“ cijenu nudi kvalitetnu uslugu, a goste nagrađuje s dodatnom vrijednošću. Cilj je ostvariti što je moguće veći broj dolazaka i noćenja gostiju u Međimurje u ostatku godine, produžiti prosječnu dužinu boravka gostiju u Međimurju, potaknuti što veću potrošnju gostiju koji će Međimurje odabrati za svoj odmor, ali i potaknuti potrošnju lokalnog stanovništva u ugostiteljskim i drugim turističkim objektima u Međimurju. .

„Međimurje nam sa svim svojim potencijalima, sadržajima i nagradama ne dozvoljava da budemo prosjek, već da kontinuirano dajemo više u usluzi i kvaliteti. Ovakav pozitivan projekt, uz našu standardnu i kvalitetnu uslugu gostima, daje još više sadržaja besplatno, čime ćemo se istaknuti pred ostalom konkurencijom i pokazati da smo itekako bitan faktor turizma u Hrvatskoj.“, poručio je direktor LifeClass Termi Sveti Martin Igor Nekić.

U kampanju su se uključili i brojni OPG-ovi, a vlasnica OPG-a Sirana Opor Oporovec Jasminka Zadravec istaknula je da u svom radu kontinuirano moraju stvarati nove vrijednosti, a uključivanjem u projekt svojim gostima predstavit će obiteljski muzej u kojem će mlade generacije podučavati tradicionalnom načinu života koji nestaje, dok će stare generacije podsjetiti na život kakav su živjeli. Da ne odustaju od Međimurja, već nude drugačiji pogleda na Međimurje, pokazale su brojne mlade generacije koje kreiraju nove sadržaje za turiste, a među njima je i vlasnik obrta za turizam i usluge MU-DRA Nikola Medved koji je želi entuzijazam prema Međimurju podijeliti sa zaljubljenicima cikloturizma, ali i kroz Udrugu vodiča i pratitelja Međimurske županije predstaviti ljepote, povijest, kulturu i zanimljivosti našeg kraja.

„U situaciji kada su se cijela Hrvatska i Europa suočile sa specifičnom situacijom u kojoj je turistička sezona neizvjesna, želimo iskoristiti ovaj izazov kao prilikuupravo ovom kampanjom pokažemo sve svoje potencijale, ljepote, dovedemo domaće i strane turiste te pokažemo sve što nudimo. Preraspodjelom sredstava podržat ćemo manifestacije koje će se održati u drugoj polovici godine. Povećali smo potpore za turističke projekte, ulažemo u nove sadržaje, kapitalne projekte i stvaranje novih vrijednosti te pozivamo sve turističke agencije i turiste da posjete Međimurje. Zasigurno neće požaliti!“, zaključio je župan Međimurske županije Matija Posavec.