Gradovi i općine 08.12.2011. 00:00. Zadnja izmjena: 27.09.2016. 22:48.

M. SREDIŠĆE: Kamionsko ugibalište hoće, neće...

Nakon što su se utišali glasovi oko mogućeg premještanja graničnog prijelaza Murko Središće sa sadašnje lokacije praktično u središtu grada, gradska vlast pokušava forsiranjem novog projekta - kamionskog ugibališta na ulazu u Mursko Srdišće, riješiti problem prometnog zagušenja grada. Tišina koja je nastala nakon što su rješenje obećali i bivši predsjednik Stjepan Mesić i saborska zastupnica Vesna Pusić, koji su se i sami uvjerili u stanje na graničnom prijelazu, pokušalo se raznim dopisima HDZ-ovoj Vladi utjecati da se stvari pokrenu s mrtve točke. Problem je podignut i na međunarodnu razinu jer je s problemom preko aktualnog predsjednika Ive Josipovića upoznat i slovenski predsjednik Danilo Türk, međutim, aktualna hrvatska Vlada ništa nije učinila po tom pitanju. Resorni ministar Božidar Kalmeta u više je navrata pisanim putem bio pozivan u Mursko Središće, ali nije se udostojio niti odgovoriti, a kamoli se pojaviti u tamo nekom Murskom Središću. Zamjenik župana Matija Posavec, koji se najviše angažirao oko projekta preseljenja graničnog prijelaza Mursko Središće, potvrdio nam je u petak da se s razmišljanjima oko preseljenja stalo u trenutku u kojem je postalo jasno da ideja nema podršku Vlade.
- Čekamo novu Vladu i gospođu Pusić na mjestu ministrice vanjskih poslova, a jedan od prioriteta nam je aktualiziranje problema graničnog prijelaza Mursko Središće. Tim više što je izvjesno da će krenuti projekt izgradnje zaobilaznice Grada, potvrdio je Posavec.
Budući da lokalna zajednica zapravo ni nema nikakvih ingerencija oko premještanja prijelaza, osim vršenja stalnog pritiska na “visoku politiku”, u Gradu su odlučili izgraditi semaforizirano kamionsko ugibalište kojim bi se upravljalo s graničnog prijelaza i koje bi u velikoj mjeri napravilo reda u tranzitnom kamionskom prometu kroz Grad. Grad je osigurao zemljište, ali su se obvezali i na izradu idejnog, a naknadno i glavnog projekta. Međutim, niti tu priča baš nije glatko išla. Budući da se radi o državnoj cesti, očekivalo se da će se u cijelu priču financijski više uključiti i Hrvatske ceste, što se nije dogodilo, a Grad nije bio u mogućnosti platiti tridesetak tisuća kuna, koliko je još trebalo izdvojiti za glavni projekt. U međuvremenu je propala zagrebačka tvrtka s kojom je Grad dogovorio projektnu dokumentaciju, a spasonosno rješenje nađeno je u Međimurje projektu iz Čakovca koji će taj posao odraditi za 13.889 kuna s PDV-om. Ponuda je prihvaćena na sjednici gradonačelnikovog stručnog kolegija održanoj protekle srijede. Time će Grad ispuniti sve svoje obveze, a na potezu su Hrvatske ceste koje više ne bi trebale imati mjesta za izgovore. Kada će prije više mjeseci najavljivani radovi krenuti, još se nitko ne usuđuje prognozirati.
V.Trstenjak

Izvor: 2954