Obavijest
Način rada upravnih poslova u Policijskoj upravi međimurskoj
Policijska uprava međimurska obavještava žitelje Međimurske županije da se od jučer, 11. svibnja obavljaju svi upravni poslovi koji zahtijevaju neposredni rad sa strankama uz prethodnu najavu putem telefona ili e-pošte, pod uvjetom da zahtjev stranke nije moguće riješiti bez njene prisutnosti.
Građani se i nadalje pozivaju da za pojedine upravne poslova koriste sustav e-Građani, te da ne dolaze u službene prostorije ako za realizaciju svog zahtjeva nemaju ugovoren termin.
Radno vrijeme upravnih poslova u sjedištu Policijske uprave međimurske u Čakovcu i Policijskoj postaji Prelog je svakog radnog dana od 7,30 do 15 sati, osim utorka kada je radno vrijeme od 9 do 16,30 sati.
- Napominjemo, kako do daljnjeg ne rade upravni poslovi u Policijskoj postaji Mursko Središće. Sve stranke koje su koristile usluge spomenute ustrojstvene jedinice mogu potrebne poslove obaviti u sjedištu Policijske uprave u Čakovcu.
Kontakte pojedinih šaltera u Policijskoj upravi međimurskoj i u Policijskoj postaji Prelog postajama možete pronaći u nastavku:
- Policijska uprava međimurska (adresa: Čakovec, Jakova Gotovca 7)
- email: [email protected]
- Voditeljica Odjela upravnih poslova 040/373-065
- Referada prijavništva i osobnih isprava
040/373-109
040/373-105
- Referada prometnih isprava
040/373-120
040/373-117
- Referada državljanstva i stranaca
040/373-123
- Referada za oružje
040/373-053
- Policijska postaja Prelog (adresa:Prelog, Trg bana Jelačića 4
- Upravni savjetnik 040/373-215
- Referada osobnih isprava 040/373-238
- Referada putnih isprava 040/373-235
- Referada prometnih isprava 040/373-237
- Referada oružja 040/373-237
- Referada državljanstva i stranaca 040/373-215
- Zahvaljujemo građanima na razumijevanju i strpljenu, uz želju da se svi zajedno i nadalje pridržavamo uputa i odluka Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.
#OSTANIMO ODGOVORNI