Gradovi i općine 05.07.2020. 09:23. Zadnja izmjena: 05.07.2020. 09:24.

Čakovec

STIŽE MODERNA OPREMA: Brže rješavanje imovinsko-pravnih poslova

I Upravni odjel za urbanizam i prostorno uređenje Grada Čakovca, u sklopu projekta „Digitalizacija postojećih akata o gradnju na području cijele Republike Hrvatske“ koje provodi Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja, dobiti će modernu računalnu opremu koja se koristi za izdavanje upravnih akata za gradnju, izvijestili su iz Grada. U Odjel će stići stolna, prijenosna i računala namijenjena grafičkoj obradi, zasloni, laserski pisači, skeneri te dodatni specijalizirani uređaji koji će se koristiti ne samo za ubrzavanje izdavanja raznih dozvola, već i za povezivanje u integrirani informacijski sustav. Sve to kao dio projekta nadogradnje, skratiti će proces pružanja elektroničkih usluga te smanjiti operativne troškove. Obuhvaćaju usluge vezane uz imovinsko pravnu problematiku, od izdavanja dozvola, preko GEO portala, do arhive dozvola.

Uvesti će se i dva nova modula e-inspekcija i e-investicije, a projektom je predviđena i edukacija svih korisnika u području prostornog planiranja i gradnje. Ujedno će se za potrebe arhive skenirati sve dosad izdane dozvole pa će se onda i do njih moći jednostavnije i brže nego sada. Provedba projekta počela je 2015. godine, a traje 84 mjeseci, odnosno do 2022. godine. Ukupna vrijedno je 131,707.062 kune, od čega je 111,951.021 kuna bespovratna sredstva Europske unije, dok ostatak osigurava Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja.