Što i kako s tržnom markom pušipela?
Društvo vinara i vinogradara Hortus Croatiae u suradnji s Ugom Tojićem, Zoranom Šimunićem i Robertom Riplijem, okupljenima pod imenom Gastronomadi, organiziralo je radionicu na temu Brandiranje tržne marke i osnovni principi pozicioniranja na tržištu. Program radionice održan u Terbotzu u Železnoj Gori trajao je punih šest sati, a obuhvaćao je predavanja o stvaranju tržne marke i zakonskoj regulativi, iznošenje primjera iz prakse, implikacije pristupa Europskoj uniji s pozicije proizvođača vina, organizaciju provedbe Pravilnika i drugo.
Kako je u fokus stavljeno vino pušipel kao međimurska marka, najsadržajniji dio ticao se upravo analize potencijala nastupa na tržištu i prodajnih tehnika, stvaranja turističkog proizvoda u cilju privlačenja konzumenata, izrade Strategije razvoja proizvoda, potencijala za razvoj prema širem tržištu, dodatnu ponudu proizvoda i drugo. Uz razmjenu prijedloga i iskustava, radionica je obuhvaćala i kombiniranje vina pušipel s jelima, za što su Gastronomadi također dali niz prijedloga. (al)
Izvor: 2863