Kolumne 17.04.2019. 10:39. Zadnja izmjena: 17.04.2019. 10:40.

Uskličnik

Komentar Vlade Trstenjaka: HEP pod visokim naponom

Kad je običan, mali čovjek, potrošač, kupac nečije robe ili usluge, ponizno, kako to samo Međimurci znaju, došao reklamirati, ukazati na problem, požaliti se na uslugu, cijenu ili pogrešan obračun u neku veliku tvrtku čiju uslugu koristi, u pravilu je tu za njega bio šalterski službenik koji je ovisno od toga na koju je nogu toga jutra ustao, više-manje promtno riješio problem mušterije od koje živi. Moglo se tako na licu mjesta dogovoriti da se eventualni dug podmiri na rate, da se prolongira najavljeno iskapčanje, da se riješe nesporazumi oko upornog slanja čekova na davno pokojne članove obitelji...

Donedavno je tako bilo i u čakovečkoj Elektri. Ljudi su bili naviknuti na neposredan kontakt u rješavanju svojih problema - a, onda je šalter netragom nestao, izgubio se u nekakvom restrukturiranju, komunikacijski kanali preusmjereni su na centar za cijelu Hrvatsku - u Kninu...

(komentar Vlade Trstenjaka u kolumni Uskličnik u cijelosti pročitajte u tiskanom izdanju novog broja Međimurja od 15. travnja)