Politika i gospodarstvo 12.03.2020. 09:57. Zadnja izmjena: 12.03.2020. 10:07.

Ljudi su ključ uspjeha međimurskog turizma

Moguće je i na poslu puniti vlastite baterije

LifeClass Terme Sveti Martin oaza su mira na sjeveru Hrvatske, u prekrasnom brežuljkastom kraju naše Županije. Mjesto na kojem se spajaju stoljetna tradicija kupanja u termalnoj vodi, netaknuta priroda, zdrave i lokalno proizvedene gastronomske delicije, moderan smještaj, nezaboravna healthness ponuda te bogata ponuda za rekreativne i profesionalne sportaše već je nekoliko godina poznato pod zajedničkim sloganom Svijet zdravih užitaka. No, u ovome resortu, osim zadovoljstva gostiju koje je uvijek na prvome mjestu, veliki naglasak stavlja se i na zadovoljstvo zaposlenika. Ulaganje u zaposlenike danas znači ulaganje u poslovanje i bez toga nema napretka. Terme Sveti Martin među poduzećima su koja to prepoznaju te usvajaju načine kako se prilagoditi svojim zaposlenicima. Motiviranim djelatnicima koji stalno rade na profesionalnom usavršavanju podiže se kvaliteta same usluge, što za posljedicu ima i podizanje razine zadovoljstva gostiju.

- Razvili smo svijest o zaposleniku kao temelju tvrtke, jer kvalitetan proizvod ili usluga nisu više dovoljni za uspjeh. Pokretač tvrtke je tim koji povezuju povjerenje i zajedničke vrijednosti te fokus na ciljeve i rezultate. Kako bi tim bio predaniji poslu, moramo imati motivirane zaposlenike, a svoje smo zaposlenike odlučili motivirati tako što im nudimo posebne povlastice kod nas, ali i kod naših partnera, kao i edukacije, ističe Jelena Petrošanec, marketing manager LifeClass Termi Svet Martin.

Zdrave navike

Razgovarali smo s Gracijom Petek, fitoaromateraputkinjom koja u Termama Sveti Martin spaja komponente zdravog načina života i općenito brigu o duhu i tijelu, na radnom mjestu healthness managera.

– Healthness je izvedenica dviju engleskih riječi. Riječ health znači zdravlje, dok pojam wellness opisuje zdravlje i harmoniju svih aspekata našeg bića. Našim gostima trudimo se pružiti maksimalan užitak i relaksaciju tijekom njihova boravka u Termama, a temelj za održavanje kvalitetne usluge naši su djelatnici, započinje Petek.

Kada i kako ste započeli svoju karijeru i kako ste se pronašli u healthness svijetu?

Odmalena sam znala da želim pomagati ljudima. Upisala sam medicinski fakultet i iako su ocjene bile odlične, ja nisam bila zadovoljna smjerom u kojem sam išla poslovno i privatno. Bila sam bolesna i odlučila sam stvari uzeti u svoje ruke. Počela sam se baviti prirodnom medicinom i holističkim pristupom liječenju. Kreativnost, ljubav prema prirodi i čovjeku, zdravoj prirodnoj hrani i kozmetici uspjela sam spojiti u jedno, pa sam otvorila i vlastitu tvrtku, dok uz to aktivno pišem i blog. U LifeClass Termama Sveti Martin radim već nešto duže od godinu dana. Toliko volim posao kojim se bavim da često nemam osjećaj da radim. Samo živim život u potpunoj harmoniji sa sobom i svijetom oko sebe te uživam prenoseći osjećaje i znanje na ljude oko sebe.

Na koji način Terme brinu o svojim djelatnicima?

Kako bi usluga uvijek bila na visokom nivou, neizostavna je suradnja svih odjela i za brigu o djelatnicima. Ako se zaposlenici dobro osjećaju i žive harmonično, tako će nešto putem ponude lakše pružiti i našim gostima. Terme djeluju s ciljem buđenja svijesti o zdravom odmoru, sa zdravim stavom prema gostu i radniku.

Koje se karakteristike cijene kod članova tima?

Uvijek je idealno kad naši djelatnici vode aktivan i zdrav život, kad su znatiželjni i teže novim trendovima, kad su fokusirani na ostvarivanje rezultata sa zdravim osmijehom na licu i kada inspirativno pričaju o svijetu zdravih užitaka. Manageri nastoje biti inovativni u sagledavanju svijeta zdravih užitaka izvan standardnih okvira, vjerodostojni kada inspiriraju članove tima svojim zdravim primjerom, pravedni u ohrabrivanju zdravih različitosti i nagrađivanju timskog i individualnog uspjeha i odlučni u donošenju zdravih i održivih odluka na korist svih sudionika poslovanja.

Koji su benefiti djelatnika i na koji način Vi sudjelujete u tome?

Svim djelatnicima dostupni su besplatni satovi joge i meditacije koje vodim, radionice koje organiziramo u suradnji s drugim odjelima, BIOscan i razne druge usluge iz wellness ponude. Konkretno, nakon procedure BIOscana upućujem goste i djelatnike na daljnje pretrage ukoliko su one potrebne ili ih usmjerim prema samoiscjeljivanju mijenjanjem određenih životnih navika. Holistički pristup zdravlju temelj je na kojem gradimo ponudu za goste, stoga na taj način i kolegama nastojim prenijeti saznanja kako ‘ostariti mlad’. Također, svi naši zaposlenici imaju besplatno kupanje i neograničen ulaz u fitness. Aktivno provodimo i pozitivne kampanje s kojima potičemo brigu o zdravlju, tjelesnoj težini, a tu je i kampanja za prestanak pušenja itd...

Svijet zdravih užitaka zasigurno uključuje i posebnu prehranu, zar ne?

Tako je, potičemo zaposlenike na zdravu prehranu i stalno razvijamo jelovnike koji uključuju zdrave obroke.

Kako izgleda jedan radni dan healthness managera?

Moj radni dan nikad nije isti, ali jutarnji sati uvijek uključuju sat joge i meditacije te poneku radionicu prirodne kozmetike za goste i kolege. Doista bi se moglo reći da uz te sve radionice i sate meditacije imam posao na kojem umjesto doživljavanja stresa punim svoju životnu bateriju (smijeh). Nakon toga krećem na čitanje i odgovaranje na mailove, popijem šalicu čaja, a tu negdje onda ubacim i naš zdravi gablec. Popodnevni sati obično su rezervirani za termine BIOscana i daljnju promociju zdravstvenog turizma.

Izvor: 3385