Česta pitanja i odgovori

Zašto odabrati online izdanje lista Međimurje?

Online izdanjem, list Međimurje postaje dostupan bilo gdje u svijetu! Uz popuste koje ostvarujete na pretplatu, dostupna je cjelokupna arhiva koju čine sva izdanja od 1952. godine do danas! Arhivu možete pretraživati po godini i mjesecu ili pojmu. Online izdanje, također, omogućuje registriranim korisnicima predaju i plaćanje malih oglasa, zahvala i sjećanja preko Interneta, brzo i lako.

Je li online izdanje besplatno?

Online izdanje lista Međimurje nije besplatno, ali postoji besplatni probni period od 7 dana, za kojeg možete isprobati funkcionalnost online izdanja.

Mailovi od strane medjimurje.hr uopće ne stižu na vašu e-mail adresu?

Molimo vas da OBAVEZNO provjerite sandučić neželjene pošte (spam) vašeg e-mail računa.

Na koje sve načine mogu platiti korištenje online izdanja?

Online izdanje lista Međimurje moguće je uplatiti karticama preko Interneta (Visa, MasterCard, American Express i Diners), preko Internet bankarstva ili opće uplatnice.

Kada će mi se aktivirati potpuna funkcionalnost portala nakon uplate?

U slučaju plaćanja karticama preko Interneta (Visa, MasterCard, American Express i Diners), kompletna funkcionalnost dostupna je odmah. U slučaju plaćanja po ponudi preko Internet bankarstva ili opće uplatnice, funkcionalnost se otvara po primitku potvrde o uplati od strane našeg računovodstva. U trenutku aktivacije bit ćete obavješteni putem e-mail poruke.

Predaja i plaćanje malih oglasa, zahvala i sjećanja

Kako izgleda postupak predaje malih oglasa?

Nakon što se prijavite u sustav preko svojeg korisničkog imena i lozinke, svoje male oglase, zahvale i sjećanja predajete u dva jednostavna koraka. Nakon što predate svoj zahtjev, administratori pregledavaju vaš tekst. Ukoliko ste naveli neispravan OIB ili adresu, ukoliko je tekst neprihvatljivog ili vulgarnog sadržaja, administrator ima pravo odbaciti Vaš zahtjev. Administrator vas zatim obavještava o razlozima odbacivanja. Ukoliko je sve u redu, administrator gramatički ispravlja tekst (ukoliko je to potrebno) i šalje natrag prepravljenu verziju teksta i točan izračun cijene koštanja. Informativni cjenik možete pronaći na stranicama Marketinga.

Tu cijenu možete prihvatiti ili odbaciti. Ukoliko prihvatite, plaćanje možete izvršiti karticama online, preko općih uplatnica, preko Internet bankarstva i virmana.

Trebam li se registrirati na medjimurje.hr ukoliko želim predati mali oglas zahvalu ili sjećanje?

Registracija na medjimurje.hr je potrebna, prije svega zbog zakonske obaveze temeljem koje nam je potreban OIB i adresa naručitelja usluge. Molimo vas, stoga, za točan unos ovih podataka prilikom registracije.

Trebam li se pretplatiti na online izdanje ukoliko želim predati mali oglas, zahvalu ili sjećanje?

Iako je registracija potrebna, pretplata NIJE potrebna. Neovisno o tome, imate pravo tjedan dana besplatno korisiti i online izdanje, ukoliko vam se svidi viđeno slobodni ste u bilo kojem trenutku kupiti pretplatu. Za predaju malih oglasa, zahvala i sjećanja dovoljno je samo registrirati se.

Na koje sve načine mogu uplatiti male oglase, zahvale ili sjećanja?

Uplatu je moguće izvršiti karticama preko Interneta (Visa, MasterCard, American Express i Diners), preko Internet bankarstva ili opće uplatnice.

Koja je cijena malih oglasa, zahvala i sjećanja?

Cijena se izračunava prema cjeniku usluga i ovisi o vrsti oglasa, broju riječi i eventualnoj prisutnosti jedne ili više slika/fotografija (u boji ili crno bijelih). Nakon što predate zahtjev s ili bez popratne slike, administrator pregledava zahtjev. Ukoliko je sve u redu, administrator gramatički prilagođava oglas i šalje vam izračun cijene. Taj prepravljeni oblik teksta i cijenu možete prihvatiti ili odbaciti. Ukoliko niste unijeli ispravne podatke (adresa, OIB) ili je zahtjev uvredljivog ili vulgarnog sadržaja, administrator ima pravo zahtjev odbaciti i obavještava Vas o razlogu odbacivanja.

Kome se mogu obratiti u slučaju dodatnih pitanja?

U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja, slobodno se u bilo kojem trenutku obratite našoj službi za korisnike putem e-mail poruke na [email protected] ili na [email protected]  ili na broj telefona 040 310 823 (svaki dan on 8-15 sati i subotom od 8-11 sati).