Moderna tvrtka s jakim imidžom
Bernarda Cecelja upoznala državni vrh s aktualnim problemima branše
Tvrtka Bernarda sljedeće godine slavi 20 godina uspješnog poslovanja. U gotovo dva desetljeća rada, Bernarda je postala primjer moderne tvrtke s jasno postavljenim ciljevima i planovima budućeg razvoja, što je konstatirao i Gordan Jandroković predsjednik Sabora koji je zajedno s Martinom Dalić, potpredsjednicom Vlade Republike Hrvatske i ministricom gospodarstva, poduzetništva i obrta, boravio u službenom posjetu Međimurskoj županiji.
-Tvrtka Bernarda primjer je modernog poduzeća koje može i zna odgovoriti svim poslovnim izazovima, tizjavio je Gordan Jandroković nakon obilaska proizvodnog pogona tvrtke BERNARDA u Pušćinama.
- Velika je stvar kad vas u jednom danu posjeti predsjednik Sabora i potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske. Riječ je o vrlo ugodnom posjetu te mi je izuzetno drago da sam dobila priliku im pokazati što radimo i čime se bavimo već gotovo 20 godina. Posjet je bio prilika da im ukažemo i na neke probleme s kojima se poduzetnici susreću, a koji se, vjerujem, uz njihovu pomoć mogu riješiti – rekla je direktorica Bernarda Cecelja.
O kakvim je problemima riječ otkrio je predsjednik Sabora Jandroković.
- Gospođa Bernarda je kao najveći aktualni problem istaknula nedostatak kvalificirane radne snage u strukovnim zanimanjima. Očito je da se moramo posvetiti rješavanju ovog problema. Reformom obrazovanja taj se nedostatak može otkloniti. Cilj nam je dobiti mlade ljude koji će po izlasku iz srednje škole imati dovoljno znanja da mogu odmah početi raditi. To je svakako jedan od prioriteta – poručio je Gordan Jandroković
- Izazova je mnogo, no, ponosni smo na činjenicu da smo financijski stabilna tvrtka pa se možemo pohvaliti da imamo osigurana primanja za naše zaposlenike i do nekoliko mjeseci unaprijed. Uz plaće redovito isplaćujemo uskrsnice i božićnice, dajemo darove za djecu te organiziramo zajedničke izlete za cijelu tvrtku. Mi smo moderna tvrtka s jakim imidžom i brendom na što smo posebno ponosni – istaknula je Bernarda Cecelja.
Kvaliteta Bernarda proizvodnog asortimana nije mogla proći nezamijećeno na globalnom tržištu. Stoga ne treba čuditi podatak kako tvrtka većinu svoje proizvodnje plasira upravo na inozemna tržišta.
- Odmah smo se orijentirali na izvoz jer smo znali da je to jedini način da dugoročno opstanemo. Danas imamo vlastite salone u Beogradu, dva u Makedoniji, u Skoplju i Ohridu. Imamo salon i u središtu Züricha kao i u Bjelorusiji u Brestu. Imamo najmoderniju proizvodnju, a sve to smo uspjeli zahvaljujući činjenici da nismo uzimali dobit iz tvrtke, nego smo sve koristili za nova ulaganja. Na taj se način širimo ne samo kroz našu osnovnu djelatnost već tražimo i nove projekte. A jedan takav je i projekt u zdravstvenom turizmu u Varaždinskim Toplicama s kojim sam upoznala i potpredsjednicu Vlade Martinu Dalić – dodala je Cecelja.
Naime, Bernarda Cecelja prepoznala je ogromne mogućnosti na tržištu potražnje za prirodnim lječilištima i wellnessima, koje je izuzetno razvijeno te se definitivno radi o proizvodu koji se može ponuditi stranim i domaćim gostima.