PR članci 11.11.2015. 00:00. Zadnja izmjena: 29.08.2017. 10:37.

SUPERNOVA koncept za profitabilnost poslovanja

Prošle subote vodeći regionalni shopping park SUPERNOVA Varaždin proslavio je svoj 6. rođendan. Cjelodnevno slavlje započelo je zabavnim programom za najmlađe uz besplatnu tortu, sladoled, kokice, pivo, lunapark, karikaturista, oslikavanje lica, klauna, mađioničara i animatore, dok su tokom popodneva organizirana razna natjecanja, plesno-manekenski nastupi te koncerti za cijelu obitelj. 

Ovog vikenda deseci tisuća kupaca iz Međimurske, Varaždinske, Koprivničko-križevačke te Krapinsko-zagorske županije posjetili su svoju omiljenu trgovačku destinaciju, kako bi s djecom u ugodnom okruženju proveli i posljednji vikend školskih praznika te iskoristili aktualne popuste prije odlaska u školu.

Sa đakom svojim i godinu ovu – u SUPERNOVU!

Kako to priliči tradicionalnom rođendanskom slavlju, upraviteljica 30 mil. EUR vrijedne Supernove Patricija Tkalčec, mag. kroat. i mag. german., još jednu uspješnu poslovnu godinu obilježila je velikom rođendanskom tortom. Nakon rođendanske torte svi zainteresirani mogli su nastaviti šopingirati te uživati u koncertu Jacquesa Houdeka i tamburaškog sastava Delirij

Ekspanzija poslovanja i nova radna mjesta

Ono što shopping park Supernova čini neophodnom destinacijom za opskrbu su optimalna lokacija i ujednačena mješavina prisutnih zakupoprimaca čije su cijene prilagođene regionalnoj kupovnoj moći sjeverozapadne Hrvatske. Bogatu ponudu trenutno čine čak 24 renominirane marke na ukupnom zemljištu površine čak 56.000 m2. Unatoč ekonomskoj krizi i brojnim drugim trgovačkim centrima u blizini upravo SUPERNOVA i ove godine bilježi stabilan poslovni rast te podržava realizaciju projekata koji imaju direktan utjecaj na lokalnu zajednicu na način što otvara nova radna mjesta. Naime, u prvom dijelu 2015. godine svoja vrata za sve kreativce i „uradi sam“ majstore otvorio je trgovački centar BauWelt, jednako kao i trgovina Moda Sport Outlet, a nedavno su otvoreni Hangar 18 te prošireni Elipso na čak 80 % većoj površini.

Prilagođenost regionalnoj kupovnoj moći i odlična prometna infrastrukturalna povezanost čine SUPERNOVU brojem 1 u shoppingu.Patricija TkalčecCentar Manager