Mladi informatičari Strahoninca
Martin Josip Kocijan postao član Hrvatske informatičke reprezentacije
U organizaciji Hrvatskog saveza informatičara (HSIN), 29. i 30. srpnja održane su Izborne pripreme najboljih hrvatskih informatičara za osnovnoškolce i srednjoškolce.
U ime udruge Mladi informatičari Strahoninca (MIS) i POU Varaždin, za Juniorsku ekipu plasman na pripreme osigurao je Bruno Kosmačin, učenik VI. OŠ Varaždin osvojivši 5. mjesto.
Izvanredan rezultat postigao je Martin Josip Kocijan, učenik Gimnazije Josipa Slavenskog Čakovec, osvajanjem 4. mjesta sa 413.9 bodova te time ostvaruje plasman u Hrvatsku informatičku reprezentaciju učenika srednjih škola.
Martin će tako predstavljati Republiku Hrvatsku na
- 27. srednjoeuropskoj informatičkoj olimpijadi – CEOI 2020 i
- 32. međunarodnoj informatičkoj olimpijadi – IOI 2020.
Vrijedi spomenuti da je Martin Josip Kocijan najtrofejniji član udruga MIS i MIK. Njegovi uspjesi posljedica su njegove upornosti i kvalitete, ali nepobitno utjecaja učenja i usavršavanja u udrugama. Njegovi ponosni mentori su Dejan Drabić, mag. inf. i Miljenko Blažeka, prof. Martin svoje početke bilježi već od 4. razreda osnovne škole kada je prvi puta postao državni prvak, tada pod mentorstvom Dejana Drabića. Svake godine Martin osvaja državna odličja. Nekoliko godina kasnije radu s Martin pridružuje se Miljenko Blažeka. Martin je upravo upisao Fakultet elektrotehnike i računarstva (FER) te se tako pridružuje mnogim našim članovima na putu prema vrsnom IT stručnjaku za kojeg će se otimati najveće svjetske IT kompanije.
Sigurni smo da će njegov uspjeh biti motiv i drugoj djeci da se učlane što ranije u naše udruge kako bi razvijali svoju izvrsnost na polju računalnih algoritama, ali i kroz niz drugih programa, kao što su Internet stvari, robotika, web tehnologije, 3D modeliranje…
Centar izvrsnosti informatike Međimurske županije postiže iznadprosječne rezultate te opravdava ulaganje Međimurske županije u razvoj izvrsnosti djece, kao i potpori Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje. Rezultati bi zasigurno bili šireg karaktera ako se škole više uključe u prepoznavanju i usmjeravanju djece koja u sebi kriju talent prema računalnim algoritmima, tj. matematici.
Izvor: MIS