Glas javnosti 09.10.2012. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 11:19.

Daljinski za klimu ili za prodavača?

Dana 29. rujna došao sam u kupovinu u prodavaonicu “Frigo” u Čakovcu. Tražio sam univerzalni daljinski upravljač za klimu. Zamolio sam prodavača da izvadi daljinski iz kutije i pogleda kakve baterije se upotrebljavaju kako bih odmah i njih kupio. Baterija je već bila u daljinskom okruglog oblika, neuobičajena. Kad smo probali uključiti ustanovili smo da je prazna pa je prodavač stavio novu i uređaj je radio.
I sad počinje sve ono zbog čega sam napisao ovaj članak. Naravno trebalo je platiti novu bateriju na što ja nisam pristao. Smatram ako je pakirano original s ugrađenom baterijom a ona je neispravna da je trgovac koji to prodaje dužan to zamijeniti drugom bez plaćanja iste. Zamolio sam da mi se zamijeni cijeli uređaj ali oni nisu imali drugi jer navodno to se jako dobro prodaje pa više nemaju. Na moju primjedbu da bi tek onda morali imati više komada ako je takva potražnja, trgovac odgovara da se odlučim i da ne moram kupiti. Dolazi šef prodavaonice ili vlasnik i utvrđuje isto kao i njegov radnik ali ne predlaže ništa drugo osim navedenog. Želio bih naglasiti da je bio korektan kao šef ali je prodavač bio veoma arogantan i neljubazan tako da sam tražio knjigu žalbe gdje sam to sve napisao i tražim da me se obavijesti 15 dana nakon toga o daljem postupku.
Htio sam samo skrenuti pažnju svima koji se bave trgovinom pojedinih stvari da se prema kupcima u današnje vrijeme krize i kad je ovaj mali iznos i mali čovjek u pitanju ponašaju malo ljubaznije i uljudnije jer danas je takva situacija da nam je svaka kuna važna a mislim i njima.
Srećko Pospišil,
Čakovec

Izvor: 2998