Primjer uljudnosti i poslovnosti
Rijetko kada svraćam u Poslovnicu preloške Raiffeisen bank, no svaki puta pri odlasku ostanem ugodno iznenađen pristupačnošću, neposrednošću i ljubaznošću šalterskog osoblja. Posebno se to odnosi na gospođu Jasnu Plevnjak kod koje najčešće rješavam nametnute poslove. Tako je bilo i u četvrtak 7.kolovoza kada sam trebao riješiti problem s jednim inozemnim čekom koji je glasio na ime mojeg brata koji ga je trebao potpisati. Za potpis bi morao ići u Selnicu u Dom za starije i nemoćne osobe „Ščavničar“ gdje je on smješten. Voditelj poslovnice Danijel Bogdan mlad i poslovan čovjek, objašnjavajući mi postupak, pretpostavio je koliko čovjeku vremena i novca oduzima odlazak na drugi kraj Međimurja pa mi se obratio riječima:- Gospodine, osobno ću otići po potpis. Uz to je dodao kako mu to neće predstavljati problem, obavit će to pri povratku kući u Sveti Martin na Muri.
Je li gospodin Danijel to trebao napraviti ? U svakom slučaju ne, jer to nije njegov posao. On mi je pružio ruku povjerenja i pomoći, a vidjeli smo se prvi puta, da bi mi poslije mobitelom gospođa Jasna javila što mi je dalje činiti.
Pišem ovo iz razloga što sam prvi puta u životu naišao na bankarskog službenika koji je uz osmijeh bez činovničke krutosti ponudio pomoć klijentu, napravio posao na „terenu“ umjesto njega, a što je danas u ovom bešćutnom svijetu rijetkost.
Odgovorni njihove središnje banke daleko su od njih, no unatoč tomu mogu i moraju biti ponosni na svoje zaposlenike kakvih je u toj branši nažalost premalo.
Raduje što djelatnici poslovnice iz ovog malog gradića šalju svijetu poruku kako su VELIKI po poslovnim sposobnostima.
Hvala im!
Mladen Grubić,
Kotoriba
Izvor: 3095