Glas javnosti 21.08.2014. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 12:49.

Primjer uljudnosti i poslovnosti

Rijetko kada svraćam u Poslovnicu preloške  Raiffeisen bank, no svaki puta pri odlasku ostanem ugodno iznenađen pristupačnošću, neposrednošću i ljubaznošću šalterskog osoblja. Posebno se to odnosi na gospođu Jasnu Plevnjak kod koje najčešće rješavam nametnute poslove. Tako je bilo i u četvrtak 7.kolovoza kada sam trebao riješiti problem s jednim inozemnim čekom koji je glasio na ime mojeg brata koji ga je trebao potpisati. Za potpis bi morao ići u Selnicu u Dom za starije i nemoćne osobe „Ščavničar“ gdje je on smješten. Voditelj poslovnice Danijel Bogdan mlad i poslovan čovjek, objašnjavajući mi postupak, pretpostavio je  koliko čovjeku vremena i novca oduzima odlazak na drugi kraj Međimurja pa mi se obratio riječima:- Gospodine, osobno ću otići po potpis. Uz to je dodao kako mu to neće predstavljati problem, obavit će to pri povratku kući u Sveti Martin na Muri.

Je li gospodin Danijel to trebao napraviti ? U svakom slučaju ne, jer to nije njegov posao. On mi je pružio ruku povjerenja i pomoći, a vidjeli smo se prvi  puta, da bi mi poslije mobitelom gospođa Jasna javila što mi je dalje činiti.

Pišem ovo iz razloga što sam prvi puta u životu naišao na bankarskog službenika koji je uz osmijeh bez  činovničke krutosti ponudio pomoć klijentu, napravio posao na „terenu“ umjesto njega, a što je danas u ovom bešćutnom svijetu rijetkost.

Odgovorni njihove središnje banke daleko su od njih, no unatoč tomu mogu i moraju biti ponosni na svoje zaposlenike kakvih je u toj branši nažalost premalo.

Raduje što djelatnici poslovnice iz ovog malog gradića šalju svijetu poruku kako su VELIKI po poslovnim sposobnostima.

Hvala im!

Mladen Grubić,

 Kotoriba

Izvor: 3095