Glas javnosti 31.08.2011. 00:00. Zadnja izmjena: 25.02.2016. 11:17.

U Međimurje-Plinu radi tim stručnih i srdačnih ljudi

Koliko ste se puta izgubili u administrativnom kaosu? Hrpa potvrda sa nerazumljivim rečenicama, rješenja za koja niste znali ni da postoje, obračuni usluga koji vam nemaju smisla i naravno, astronomski iznos na uplatnici. Imali ste tisuću upitnika iznad glave, a niste bili sigurni ni koga možete pitati za objašnjenje. Upravo u jednoj takvoj situaciji, velika tvrtka Međimurje-Plin d.o.o. pokazala je da zasluženo nosi pridjev „velika“, ali u prenesenom značenju. Iza hladnih zidina novoizgrađenog objekta rade vrijedni ljudi, uvijek na usluzi svojim korisnicima – važno je napomenuti, malim, obiteljskim potrošačima. Plamićak vatre koji se nalazi na logotipu ove tvrtke ne označava samo sagorijevanje plina, već i dobru volju koja plamsa u ljudima koji tamo rade.
Ovim putem, doista iskreno i bez kalkulacija, moram pohvaliti direktora Vladimira Ivkovića (dipl. prav.) koji na upit građana reagira profesionalno i ažurno. Voditelj djelatnosti za periodični pregled plinskih instalacija – gosp. Veselko Brkić (dipl. inž. stroj.) pun je razumijevanja, strpljivo sluša svaku vašu nedoumicu i čini sve kako bi bio na usluzi „malom“ korisniku te kako bi vam pomogao u okviru svojih ovlasti i mogućnosti.
Djelatnici spomenute tvrtke koji svakodnevno obilaze naše domove i ispituju ispravnost plinskih instalacija također zaslužuju svaku pohvalu. U suradnji s ovlaštenim serviserima upravo oni brinu za našu sigurnost i garantiraju da će novopostavljene plinske instalacije i trošila raditi besprijekorno. Nikako ne smijem izostaviti djelatnice na šalteru za isplate i uplate. Iako im ne znam imena, sjećam se smješka i dobre volje s kojom su odrađivale svoj posao. A on nije nimalo lak jer kako kažu, s ljudima je najteže!
Morate priznati da rijetko kada imate sreće da u velikoj  tvrtki s kojom komunicirate samo putem uplatnica, susretnete tim ljudi koji profesionalno, stručno, srdačno i ljubazno pristupa korisniku. Uz takav odnos, i mali se potrošač osjeća „veliko“.
Podaci poznati
Uredništvu

Izvor: 2940