Kultura i prosvjeta 02.12.2017. 10:42. Zadnja izmjena: 02.12.2017. 10:44.

1, 2, 3…PALIM LAMPICU!

U centru pozornosti daroviti učenik, ali i nastavnik koji s njim radi

Međimurska županija već niz godina potiče različite aktivnosti s darovitim učenicima kao što su Ljetne tvornice znanosti, Smotra istraživačkih radova učenika ili pak Centri izvrsnosti, a nova stepenica na tom putu je i ulaganje u darovite učenike, ali i učitelje koji će s njima raditi. Međimurcima je tako prošao još jedan europski projekt u obrazovanju - „1, 2, 3…PALIM LAMPICU!” vrijedan 800 tisuća kuna, kao samo dio od 10% prihvaćenih projekata po ovom natječaju iz cijele zemlje. Tim povodom u Ministarstvu znanosti i obrazovanja RH župan Međimurske županije Matija Posavec zajedno s pročelnikom UO za društvene djelatnosti Brankom Sušecom prisustvovao je svečanom potpisivanju ugovora za projekt temeljem Poziva „Poticanje rada s darovitom djecom i učenicima na predtercijarnoj razini“. Isti su svojim pozdravnim govorima i čestitkama otvorili državna tajnica u Ministarstvu znanosti i obrazovanja Branka Ramljak, ravnatelj Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Mile Živčić te pomoćnik ministra rada i mirovinskog sustava Luka Rajčić.

Radi se o dvogodišnjem projektu koji nudi individualizirane i obogaćene programe koji se nadovezuju na sadržaje redovitog obrazovanja, a provodit će se u 3 srednje škole, Tehničkoj školi, Gimnaziji Josipa Slavenskog i Ekonomskoj i trgovačkoj školi Čakovec, uz podjelu po područjima - prirodno i tehničko te društveni mehanizmi. Najvažniji je dugoročni učinak ovog projekta koji će dati potporu nositeljima inovacija, gospodarstva i tehnološkog razvoja, našim mladima, a učitelji će biti ti koji će nakon dvije godine svoje znanje stečeno ovim projektom prenositi s generacije na generaciju. Na svečanosti u ministarstvu župan je iskoristio priliku da čestita i cijelom projektnom timu ljudi koji je, uz županijske stručne službe i Regionalnu razvojnu agenciju Međimurje REDEA–u, ujedno i školama, ravnateljima, profesorima i mentorima, ali i dodao kako glavni uspjeh leži na učenicima koji to svojim rezultatima i uspjesima vraćaju višestruko.